Pozycjonowanie Stron Gryfice
Zasięgi Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 98% ludzi korzysta z wyszukiwarki Google do wyszukiwania interesujących ich informacji, towarów, czy usług. Większość z tych klientów nie przegląda wyników znajdujących się niżej niż druga strona wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że mając nie przygotowaną pod kątem SEO stronę na której dzielisz się informacjami lub sprzedajeszprodukty lub usługi, nie masz szans ani możliwości na zauważenie przez większą liczbę osób, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem przeglądanych przez nich wyników wyszukiwania.
Najczęściej klikaną stroną naturalnych wyników wyszukiwania w Google jest strona nr 1, a ponad połowa internautów wchodzi zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na samej górze listy wyszukiwania.
Szukasz firmy w Gryfice, która zajmie się twoją stroną?
Nie pamiętając o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony.
Opłaca się dobrze pozycjonować swoje treści organicznie, gdyż jest to wydatek, który przynosi efekt na długi czas pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do kampanii Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale równocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może być prostszym rozwiązaniem, jednak jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Warto pamiętać o tym, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne zawsze się opłaci!
Posiadając sklep internetowy należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!
Trzeba zadbać o to w jaki sposób prezentują się nasze produkty?
Tak, ale to nadal nie wszystko.
Badania wykazały, że Użytkownicy wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania interesujących ich produktów, a ponad 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość internautów przegląda tylko 2 pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu sklep internetowy powinien poszukiwać swoich klientów.
Wiesz już, że aby sklep internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Piękna strona firmy nie zadziała jeśli nikt jej nie widzi! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych form reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej internautów zobaczy Twój sklep internetowy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich czynników jest też szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W procesie pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym i czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i tak zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny web design nie wystarczy jeśli go nie widać.
Kampanie Google Ads
Dzięki reklamom Google Ads można dotrzeć do odbiorców w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza odpowiedniej grupy docelowej i zbadanie efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej nazywane Google AdWords, są narzędziem, które pozwala trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy zoptymalizować kampanię, aby była najbardziej korzystna. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Zobacz film, który pokaże Ci różnice między Google Ads, a pozycjonowaniem
Zacznij z nami współpracę
Nasz zespół oczekuje, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy najlepszą ekipę w Polsce i najlepsze warunki, aby tego dokonać.