Pozycjonowanie Stron Mielec
Zasięgi Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 97% użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google do szukania atrakcyjnych informacji, towarów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się niżej niż druga strona wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że niedbanie o stronę pod kątem SEO na której dzielisz się informacjami lub oferujesz swoje produkty lub usługi, nie masz szans ani możliwości na zauważenie przez większą liczbę użytkowników, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem oglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.
Najczęściej odwiedzaną stroną organicznych wyników wyszukiwania w Google jest pierwsza strona, a także połowa internautów wchodzi zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na pierwszej stronie wyszukiwarki.
Szukasz firmy w Mielec, która zajmie się twoją stroną?
Nie pamiętając o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony.
Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się organicznie, gdyż jest to czynność, która przynosi efekt na długo pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do reklamy w Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale również nie jest on natychmiastowy. Google Ads może okazać się prostszym rozwiązaniem, a jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest zawsze opłacalna!
Posiadając sklep internetowy należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!
Trzeba także zadbać o to jak wygląda nasza oferta?
Prawda, jednak to ciągle nie wszystko.
Badania pokazały, że Użytkownicy wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania interesujących ich produktów, a ponad 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość użytkowników przegląda tylko 2 pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu sklep online powinien poszukiwać swoich klientów.
Widzisz już, że aby sklep online odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Ładna strona sklepu nie zadziała jeśli nikt jej nie widzi! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jednego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych form reklamy w internecie, gdyż im więcej internautów zobaczy stronę Twojej firmy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoim sklepem.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich czynników jest również szybkość ładowania się sklepu internetowego. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W procesie pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego funkcjonowania w tym i czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny design nie wystarczy jeśli go nie widać.
Kampanie Google Ads
Dzięki kampoaniom Google Ads można pozyskiwać klientów w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Analityce Google możliwa staje się także dokładna analiza odpowiedniej grupy docelowej i zbadanie efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem, dzięki któremu można dotrzeć do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy zoptymalizować kampanię, aby była najbardziej korzystna. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie rozpoznawalności witryny, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Zobacz film, który pokaże Ci różnice między pozycjonowaniem, a Google Ads
Zacznij z nami współpracę
Nasza firma czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy najlepszą ekipę w Polsce i najlepsze narzędzia, aby tego dokonać.