Pozycjonowanie Stron Reda
Zasięgi Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 96% ludzi korzysta z wyszukiwarki Google do wyszukiwania interesujących ich informacji, towarów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się niżej niż druga strona wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że posiadając niezoptymalizowaną pod kątem SEO stronę na której dzielisz się informacjami lub proponujesz towary , czy też usługi, nie masz możliwości na zauważenie przez większą ilość osób, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem przeglądanych przez nich wyników wyszukiwania.
Najczęściej odwiedzaną stroną organicznych wyników szukania w Google jest strona nr 1, a ponad połowa internautów wchodzi tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na pierwszej stronie wyszukiwarki.
Szukasz firmy w Reda, która zajmie się twoją stroną?
Nie dbając o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.
Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się organicznie, gdyż jest to inwestycja, która przynosi efekt na długo pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do kampanii Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale również nie jest on natychmiastowy. Google Ads może czasem być prostszym rozwiązaniem, ale jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Warto pamiętać o tym, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne zawsze się opłaci!
Posiadając sklep internetowy należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!
Trzeba zadbać o usługi?
Prawda, ale to dalej nie wszystko.
Badania pokazały, że Internauci wykorzystują wyszukiwarki internetowe do poszukiwania przydatnych produktów, a ponad 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość internautów przegląda tylko dwie pierwsze strony w wynikach wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu sklep online powinien poszukiwać swoich klientów.
Widzisz już, że aby sklep online odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Piękna strona biznesowa nie zadziała jeśli nikt jej nie zobaczy! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego samego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej ludzi zobaczy Twój sklep internetowy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoim sklepem.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich czynników jest też szybkość ładowania się sklepu internetowego. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym jeszcze czas ładowania. Frazy kluczowe są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny sklep nie wystarczy jeśli go nie widać.
Kampanie Google Ads
Dzięki kampoaniom Google Ads można dotrzeć do odbiorców w sposób skuteczny i szybki, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza odpowiedniej grupy docelowej i zbadanie efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej nazywane Google AdWords, są narzędziem, dzięki któremu można dotrzeć do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy dopracować kampanię w celu osiągnięcia lepszych efektów. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Poznaj różnice między Google Ads, a Pozycjonowaniem
Nawiąż z nami współpracę
Nasz zespół czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Posiadamy kreatywny zespół i najlepsze predyspozycje, aby tego dokonać.