Pozycjonowanie Stron Stęszew
Pozycja Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej działalności online. Prawie 100% użytkowników internetu używa wyszukiwarki Google do szukania atrakcyjnych informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się poniżej drugiej strony wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że niedbanie o stronę pod kątem SEO na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub proponujesz produkty , czy też usługi, nie masz szans ani możliwości na zauważenie przez większą ilość osób, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem oglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.
Najczęściej odwiedzaną stroną naturalnych wyników wyszukiwania w Google jest pierwsza strona, a także połowa internautów wchodzi tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na samej górze listy wyszukiwania.
Szukasz firmy w Stęszew, która zajmie się twoją stroną?
Nie pamiętając o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.
Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się organicznie, gdyż jest to inwestycja, która przynosi efekt na długi czas pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do opłaty w Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale również nie jest on natychmiastowy. Google Ads może okazać się prostszym rozwiązaniem, a jego ogromnym minusem jest fakt, że po zakończeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne zawsze się opłaci!
Posiadając sklep internetowy należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!
Należy dbać o usługi?
Prawda, ale to nadal nie wszystko.
Badania pokazały, że internauci wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania ciekawych produktów, a ponad 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość ludzi przegląda tylko 2 pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu sklep internetowy powinien poszukiwać swoich klientów.
Wiesz już, że aby sklep internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Piękna strona sklepu internetowego nie zadziała jeśli nikt jej nie zobaczy! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych metod reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej ludzi zobaczy Twoją stronę internetową na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich czynników jest też szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym także czas ładowania. Frazy kluczowe są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający sklep nie wystarczy jeśli go nie widać.
Kampanie Google Ads
Za pomocą kampanii Google Ads można pozyskiwać klientów w sposób skuteczny i szybki, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads (kiedyś Google Adwords), są narzędziem, które pozwala trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy dopracować kampanię w celu osiągnięcia lepszych efektów. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie rozpoznawalności witryny, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Poznaj różnice między Pozycjonowaniem, a Google Ads
Współpracuj z nami
Nasza firma oczekuje, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy najlepszą ekipę w Polsce i najlepsze warunki, aby tego dokonać.